en blogg

En blogg om vad som händer när man drabbas av kärlek till ett barn som redan finns!

tisdag 22 november 2011

vardagsbestyr

På torsdag kommer familjerätten hit och har ett nätverksmöte, det skall bli intressant att se vad som händer där, jag känner mig inte orolig, men lite spänd, och faktum är... vi måste städa....storebrors rum får ju helst inte se ut så här...


Igår rensade jag massa papper på kylskåpsdörren, och jag stod länge och tittade på Demjanas, det här kortet är taget förra våren, då var han tre år, jag längtar så, om du bara visste Demjanas hur mycket jag tänker på dig och hur mycket planer vi har för ditt liv. Vi har ju till och med hittat en cykel åt dig.


Efter vårt nätverksmöte kan det inte vara så mycket kvar att titta på hos familjerätten tycker jag. De måste ha fått en bild över hur vi är och vad vi vill. det är bara att hoppas att våra tankar och planer har kommit fram men det tror jag, speciellt efter det att vi skickade våra erfarenheter av sjukvård och rehabilitering.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar