en blogg

En blogg om vad som händer när man drabbas av kärlek till ett barn som redan finns!

lördag 19 november 2011

lugn helg!

Helgen var fullbokad med aktiviteter, men i torsdags fick jag ögoninflammation, ser ut som jag har festat och gråtit i 2 veckor, ögonen är illröda. det är så äckligt med ögoninflammation när ögonen varar.. blä..

Igår kräktes lillebror på dagis, så det var bara att hämta honom, så då föll hela helgplaneringen. Idag var vi bjudna till grannen som fyller år, och efter det skulle vi till stan och fira thomas mamma som fyller 75 år..men jag och lillebror stannade hemma, han har hög feber och har legat i soffan hela kvällen, och jag har knappt fått gå härifrån, så jag har suttit här i soffan och tittat på monsters vs aliens 3 ggr idag.

När Casper somnade så sorterade jag våra adoptionspapper, det blir en ganska stor bunt bara med informaton, urklipp, artiklar m.m. så jag har samlat alla papper i en stor mapp. jag måste köpa en pärm och sätta dem i det kommer att behövas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar