en blogg

En blogg om vad som händer när man drabbas av kärlek till ett barn som redan finns!

fredag 4 november 2011

Rörigt!

Först och främst vill jag tacka för alla fina mail, sms och meddelande jag har fått, ni är så fina allihopa.

Efter onsdagens riktiga djupdykning i ledsamhetsträsket.. så åkte vi hela familjen på en minisemester in till Stockholm, gick på bio och såg smurfarna 3D (häftigt), tittade på Erik Saade i Gallerian, och till sist, åt vi middag på Hard Rock Café, det var en härlig dag även om det inte var den lyckligaste dagen i mitt liv. Vi sov över på Det nya Scandic hotellet

Grand Central på Kungsgatan, superfint, vi fick en svit. :-)

Idag åkte vi ut på Djurgården och gick på Polimuseét, det var värt ett besök, det fanns mycket att titta på och för barnen att göra. Vi skulle egentligen ha gått på Tekniska Museét men det var sån himla lång kö.

Här kommer en bild på mina små älsklingar


Igår när vi står inne på Gallerian, så ringer BFA och säger att nu är det klart, familjen i USA har skrivit på pappret och nu skall adoptionen legaliseras i USA, jag blir naturligtvis jätte ledsen igen, men samtidigt var det skönt att veta.

Idag när jag kommer hem så hittar jag ett mail från Litauen som säger att det inte alls är klart, familjen i USA har önskat ett barn från Litauen och Demjanas är en av dem som kommer att rekommenderas, men det är långt ifrån klart, och det behövs fler medicinska papper från barnhemmet innan de kan skickas till USA.

Vem kan jag lita på? vad är det som stämmer?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar