en blogg

En blogg om vad som händer när man drabbas av kärlek till ett barn som redan finns!

torsdag 24 november 2011

Nätverksmöte med familjerätten!


Idag har vi haft nätverksmöte med familjerätten. Våra två handläggare kom hem till oss, och våra närmaste vänner var här också.

När jag skriver det här, kan jag inte hålla tårarna borta, inte för att jag är ledsen utan, av tacksamhet och glädje. Först och främst för att de kom 15.30 som är en himla knäpp tid, från Södertälje, från stan, från Sundbyberg m.m. bara för vår skull.

Sen..frågade handläggarna en massa frågor om oss, och då brast det för mig, så mycket fina ord om oss båda, det vi har byggt upp tillsammans, det vi har tillsammans, jag var tvungen att titta ner i knät för att inte börja gråta.. det var så fint, det hade jag aldrig väntat mig.

Ren och skär lycka känner jag nu, över att ha sådana fina vänner, som ställer upp för oss, det är bara underbart och känslosamt.

Ni är alla så unika och speciella i mitt liv, och jag är så tacksam och glad (..och gråtmild...) att ni finns hos mig och min familj.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar