en blogg

En blogg om vad som händer när man drabbas av kärlek till ett barn som redan finns!

söndag 27 november 2011

Göteborg

Igår var det dags för förhandsvisningen på Arthur och julklappsrushen, och de vänliga besökarna skänkte 4 kartonger med julklappar till Vaggan. De var givmilda.


Till min hjälp hade jag storebror som var jätte duktig, och han såg också hela filmen, jag såg halva ungefär, eftersom jag behövde fixa med alla julklappar.

Idag var det sånt dåligt väder att vi bestämde att skippa Liseberg och åka till Bus och leklandet vid Backaplan i Göteborg, det var det absolut största leklandet jag har varit på, vi var där i nästan 4 timmar, men vi hann inte med andra våningen, det var roligt och jag fick en fin bild på lillebror när man satt i bollhavet.



Och det där med Liseberg var väl lika bra för de hade stängt hela dan pga stormen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar