en blogg

En blogg om vad som händer när man drabbas av kärlek till ett barn som redan finns!

tisdag 29 november 2011

Måndag morgon.. fast det är tisdag!

Idag känns det som det är måndag, bara för att jag var ledig igår! Men det är det ju inte, så det är bara att sätta fart eftersom det är en dag mindre den här veckan!

När jag och barnen kom hem igår hade alla grannar julpyntat utan vi, så det blev snabbt upp och hämta advents ljusstakarna och sätta upp i fönstren... check.. den ena fungerade inte, check... den andra fungerade inte heller, och några extra lampor fanns inte heller...hmmm.... så jag hittade en sån där ljusstjärna som jag satte upp i alla fall, och så får vi fixa resten idag.

Under helgen har jag haft tid att tänka.. mycket på vår medgivandeutredning. nu har vi gått igenom det mesta det kan inte vara många möten kvar. Vi har haft vårt besök, djupintervju m.m. det känns som det skulle kunna vara överstökat på en vecka max...men det känns bara som om de förhalar allting, det tar sån tid.

Jag måste nog skicka ett mail till dem idag och fråga,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar