en blogg

En blogg om vad som händer när man drabbas av kärlek till ett barn som redan finns!

tisdag 8 november 2011

Dags för förändring!

Idag har jag nått mitt första delmål -5 kilo, det känns mycket bra, nått kilo till så är det en storlek mindre. Innan jag somnade igår så tänkte jag på allt som har hänt, och att jag måste fokusera på det som är bra, inte det som är dåligt, det är måste om man skall komma någon vart.

Så bort med alla dåliga tankar, in med lite nya tankar... och så kommer det ett foto på mig och Demjanas från i somras när jag besökte barnhemmet tillsammans med tre andra tjejjer och vi köpte glass till alla barnen. Lille plutten vad jag längtar efter dig.


Här skickar jag också en bild på en annan pojke som var väldigt förtjust i glass :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar