en blogg

En blogg om vad som händer när man drabbas av kärlek till ett barn som redan finns!

måndag 7 november 2011

Oops!

Eftersom det blev en sån konstig vecka förra veckan, så hade jag helt och hållet förträngt att Förskolan var stängd idag, det var väl tur att jag kom på det när vi fortfarande var hemma och inte som förra gången när vi stod utanför dagis och såg att det var släckt överallt.

Men det passade ganska bra, för köket här såg ut som en krigszon, och i helgen fick vi en hel korg full av höstkantareller, så det blev till att städa ut köket och koka soppa på svampen.

Jag kan ju faktiskt jobba hemifrån till viss del, svara på mail m.m. men jag kommer inte åt våra bokningssystem dock, så jag måste in till jobbet en stund i eftermiddag.

Jag skrev klart min livsberättelse igår, jag har ändrat den massor av gånger, men nu får det vara bra, de får väl fråga om det är något som saknas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar