en blogg

En blogg om vad som händer när man drabbas av kärlek till ett barn som redan finns!

söndag 1 januari 2012

2012

Ja då var det ett nytt fräscht år, härligt! Allting är glömt, bara positiva tankar ;-)

Vi var ju hemma igår, vid 12 slaget gick vi ut och skickade upp 4 thailyktor och skålade med våra grannar, en av dem hade tagit med en sån där eldkorg så det var varmt och skönt ute på parkeringen. :-) Storebror fick vara med den större killarna som skickade upp rakteter. Det blev en fin men sen kväll, tror vi var i säng vid 3 tiden.
...och sen sov vi till 12, men eftersom det var riktigt kasst väder så kändes det aldrig som det blev ljust idag, så vi har suttit inne och tittat på regnet, det var skönt, jag har sorterat ut min garderob. En hel del kläder är för stora, det känns bra, sen satte jag upp fönsterbrädan i lillebrors rum, :-) Nu är det lite finare i hans rum och imorgon skall vi köpa en blomma till hans fönster, måste vara en smal blomma som inte spretar för mycket :-) eftersom förnsterbrädan inte är så bred.

Jag önskar att jag vågade måla om i hans rum, lillebrors tapeter är lila med en brun bård med nallar på, ingenting för en kille som gillar Blixten Mc Queen och Proffessor Zundap :-) Hur svårt kan det vara att ta bort tapeten, spackla och måla? vi får se, nu har jag i alla fall fått upp fönserbrädan, den har legat på golvet och kastat glåpord till mig i en hel vecka nu :-)

Kära Demjanas,när jag stod ute i natt, tänkte jag på dig, jag tänkte att det här kommer att bli ditt år 2012. Jag önskar så innerligt att ditt år också skall innefatta oss. och att vi snart får träffas igen, det är mer än tre månaders sen sist.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar