en blogg

En blogg om vad som händer när man drabbas av kärlek till ett barn som redan finns!

torsdag 1 december 2011

Samtal med familjerätten!

Jag ville prata med våra handläggare på familjerätten, men ingen av dem var på plats, typiskt, men när de var här, och precis skulle gå så sa de..

-Ja vi avvaktar lite innan vårt nästa möte
-Varför då frågade jag?
-Det är vissa saker vi båda måste ta ställning till.

Öhh... okej.. men om ni nu tänker ge oss avslag så säg det då...

Jag kan liksom inte riktigt med den här gåt-gissnings metoden, det gör mig alldeles knäpp och jag kan inte koncentrera mig på nått annat än

OM, OM, OM OM och sen blir det... NÄR, NÄR, NÄR, NÄR och ni kan ju själva förstå hur många hundratals olika scenarior som spelas upp i huvudet, när man väntar på ett besked!

Jag längtar efter dig Demjanas, jag skulle vilja berätta hur mycket vi tänker på dig, och att planerna för hur ditt och lillebrors stora rum nästan är klara, det kommer att bli så fint! Allt är klart i mitt huvud, det är bara en sak som saknas Demjanas, och det är du!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar