en blogg

En blogg om vad som händer när man drabbas av kärlek till ett barn som redan finns!

söndag 13 november 2011

Farsdag!

Torsdagens urladdning resulterade i att vi somnade kl. 21.30 i fredags, helt slut.

Gårdagen ägnades åt att handla skridskor till Linus och jag köpte ett par nya stövlar till mig själv, sen åt vi middag hemma hos våra vänner.

Idag är det fars dag, och jag skall snart ringa till min pappa och gratulera honom. Hade de bott här hade jag ordnat fika med tårta, men nu är det inte så, de bor ju i Göteborg.

Min man och Linus åkte på bio alldeles nyss, så det blir inget firande där heller. Jag och lillebror är hemma och fixar, vi har lagt in vår "gamla" vardagsrumsmatta igen efter det att den har varit på luftning i si sådär 6 månader :-) När Lillebror höll på att använjas med blöjan så kissade han på mattan ett par gånger, och trots skrubbning med såpa och ångtvätt, så försvann inde doften, men nu har vi fått bort det och mattan är åter igen på plats.

Under helgen har en ny plan smidits....vi måste få familjerätten att inse hur mycket vi har förberett oss på att Demjanas skall komma, och vilket nätverk vi har runtomkring oss, om det är så att vi har varit det minsta otydliga så skall jag i alla fall visa att vi har en plan

Imorgon skall jag skicka ett mail till alla kontakter jag har, nu skall här nätverkas.

Här kommer en bild på Demjanas från när vi var i Litauen sist, precis innan vi skulle åke hem, jag längtar så. :-(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar