en blogg

En blogg om vad som händer när man drabbas av kärlek till ett barn som redan finns!

tisdag 31 januari 2012

Nu är det dags!



Som ni ser så ändrades informationen i profilen till höger, jag har skapat en ny blogg. den skall handla om Pernilla och mina äventyr i Litauen när vi håller på med välgörenhet.

Detta blir mitt sista inlägg i den här bloggen, om 2 dygn är jag tillbaka i Kaunas, jag kommer inte att träffa Demjanas för hans skull. Det känns helt fel, mitt hjärta säger något annat, men det är bara att kämpa emot.

Demjanas kommer för alltid att finnas i mitt hjärta, och jag tänker på honom många gånger varje dag, det gör ont, men det finns också många fina stunder i mitt minne.

Tårarna har tagit slut, jag känner mig bara sorgsen. Men tro mig när jag säger, jag skulle göra det tusen gånger om, känslan av kärlek är underbar, och trots att inte Demjanas kommer finnas i vårt liv framöver så skulle jag inte vilja vara utan honom och erfarenheten.

Om ni vill läsa om mina bravader framöver, så hittar ni mig på http://sisterhoodsverige.blogspot.com



Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar